Sunday, September 19, 2010

David Tao 陶喆 - I Believe [KTV]



I don't really love nor like David Tao. There is only one song i love which is "爱,很简单“ ”就是爱你“。。but when i saw this mtv in my friend blog, it's inspired me a lot the lyrics. I need courage. I lack of self-confidence. Totally not nowadays...

Someone spare me some?

在我的視線 有一個模糊的光芒指引我追尋 心裡的夢想
...每一天 我需要多一點勇氣灌溉我的心 讓信心能繼續
我知道 這旅程一定會很艱難必須面對這一切 不管多累

I believe 我有一天會能夠讓自己所有的夢想實現
我知道 會有一天生命中的希望會在我眼前出現

1 comment:

SuwEi said...

要我借点给你吗,到时你再还我咯~